0 Items - 0.00
0
  • Grozā nav produktu.

Instrukcijas

Instrukcijas

Instrukcijas

Montāžas instrukcijas

Šūnu polikarbonāta pārvadāšanas, montāžās un ekspluatācijas noteikumi

Zīmolu ROYALPLAST, POLYNEX, SUNNEX, ULTRAMARIN un GREENHOUSE šūnu polikarbonāta paneļi tiek uzstādīti lietošanai tā, ka tā paneļa puse, kurai ir uzklāts ultravioleto staru aizsargslānis, montāžas laikā vienmēr ir pagriezta saules staru virzienā. Apzīmējumu atradīsiet uz iepakojuma plēves (1). UV aizsargslānis paredzēts, lai novērstu saules staru radīto kaitīgo ietekmi uz polikarbonātu un polikarbonāts saglabātu savas mehāniskās īpašības visā tā ekspluatācijas laikā. Līdz montāžas brīdim polikarbonāta plāksnes jāuzglabā un jātransportē ražotāja iepakojumā horizontālā stāvoklī. Polikarbonāta loksnes nedrīkst uzglabāt tiešos saules staros vai bez aizsardzības pret lietu (2). Jebkādos apstākļos aizliegts kāpt uz šūnu polikarbonāta loksnēm un staigāt pa tām.

Polikarbonāta loksnes ROYALPLAST, POLYNEX, SUNNEX, GREENHOUSE ar biezumu 4 mm griezt var ar speciālu celtniecības vai maketu nazi ar izbīdāmu asmeni. Šūnu polikarbonāta loksni griežot, aizsargplēvei jāpaliek neskartai, aizsargājot pret skrāpējumiem. Lai grieztu biezākas polikarbonāta loksnes, izmanto augstu apgriezienu ripzāģi ar atduri, ar asmeni smalkiem, neizvērstiem zobiem no armētiem cietajiem metāla sakausējumiem (3). Ieteicams izmantot zāģus, kuru ātrums ir ne mazāks par 3200 apgriezieni/min. Griešanas laikā polikarbonāta loksnes stingri jānostiprina, lai novērstu vibrāciju. Pēc griešanas procedūras beigām putekļu un sīku skaidu paliekas no plākšņu piegrieztajām malām novāciet ar saspiesta gaisa plūsmu vai putekļu sūcēju.

Lai neļautu kondensātam veidoties polikarbonāta loksnēs kondensātam veidoties iekšpusē un novērstu putekļu iekļūšanu šūnās ekspluatācijas laikā, pirms montāžas atvērtos kanālus jāaizlīmē ar speciālu alumīnija hermetizācijas lentu (4) – augšpusē izmanto vienlaidu lentu, apakšā izmanto perforēto lentu. Vienlaidu lente (5) aizsargā šūnu polikarbonāta paneļus pret ūdens, netīrumu, kukaiņu utt. iekļūšanu tajos. Perforētā lente (6) liedz putekļu iekļūšanu šūnu polikarbonāta paneļa apakšējā malā, vienlaikus neliedzot kondensāta izkļūšanu no paneļa. Lai savlaicīgi un netraucēti izvadītu šūnu polikarbonāta paneļos jau izveidojušos kondensātu, tie jāierīko ar gana lielu slīpumu, savukārt visā apakšējās malas garumā jāparedz ūdens savākšanas kanāli.

Zīmolu ROYALPLAST, POLYNEX, SUNNEX, ULTRAMARIN, GREENHOUSE šūnu polikarbonāta loksnes liekt atļauts tikai gareniski paralēli kanālu līnijām, t.i. paralēli garākajai loksnes malai. Liekuma rādiusam jābūt 175 reizes lielākam par loksnes biezumu (7). Ieteicamais attālums nesošo šķērsenisko balstu uzstādīšanai ir 700 mm, ja šūnu polikarbonāta loksnes biezums ir 6 – 16 mm, ja loksnes biezums ir 25 mm, ieteicamais attālums starp balstiem ir 1050 mm (plus atstarpe montāžas profila platumam starp paneļiem). Attālums starp šķērseniskajiem balstiem jāaprēķina kvalificētiem speciālistiem un tas atkarīgs no jumta klājuma slīpuma leņķa, polikarbonāta loksnes biezuma, kā arī no paredzamās vēja un sniega (kg/m2) radītās slodzes, un šis attālums var būt no 270 mm līdz 2000 mm.

Šūnu polikarbonātu ROYALPLAST, POLYNEX, SUNNEX, ULTRAMARIN un GREENHOUSE var montēt veselām loksnēm, kā arī izmantojot lokšņu gabalus, kas platumā vienādi ar attālumu starp nesošajiem šķērseniskajiem balstiem (montāžas profiliem). Montējot veselas polikarbonāta loksnes, tās stiprina pie katras šķērseniskās latas ar skrūvēm vai pašurbjošajām skrūvēm. Vietās, kur paredzēti loksnes stiprinājumi pie karkasa, polikarbonāta loksnē jāizurbj atveres, to diametram jābūt par 50-70% lielākam nekā izmantojamo skrūvju vai pašurbjošo skrūvju diametrs – tas nepieciešams, lai ņemtu vērā materiāla saraušanos un izplešanos temperatūras svārstību ietekmē.

Ieteicamais attālums starp stiprinājuma punktiem ir aptuveni 300 mm. Montējot no polikarbonāta lokšņu gabaliem, ja elementa platums ir līdz 600 mm un nav paredzama vēja radītā slodze, pietiks, ja nostiprināsiet paneli ar montāžas profilu un skrūvēm tikai uz pirmās un pēdējās šķērseniskās latas. Atveru urbšanai izmantojiet jaunus tērauda urbjus. Lai nemazinātu šūnu polikarbonāta loksnes stingrību, atveres urbj tikai starp paneļu stingrības ribām. Turklāt ieteicamais minimālais attālums no urbuma vietas (skrūves stiprinājuma vieta) līdz loksnes malai ir ne mazāks kā 40 mm (8).

Pirms montāžas uzsākšanas atdaliet apmēram 50 mm aizsargplēves no visām loksnes malām, lai tā nenokļūtu zem montāžas profiliem un vēlāk būtu viegli noņemama no polikarbonāta loksnes virsmas (9). Šūnu polikarbonāta ROYALPLAST, POLYNEX, SUNNEX, ULTRAMARIN, GREENHOUSE lokšņu malas tiek ievietotas rievās vai profilos ne mazāk kā 20 mm dziļumā, kas nodrošina vairāk nekā divu stingrības ribu ievietošanu fiksējošajā zonā. Turklāt polikarbonāta loksni nevajadzētu ievietot montāžas profilos līdz atdurei, bet gan jāatstāj līdz pat 5 mm brīvu telpu starp loksnes malu un profila iekšējo sieniņu (10). Šāds attālums nodrošina šūnu polikarbonāta loksnei telpu kustībai, ja loksne maina izmēru temperatūras svārstību dēļ, mainoties laikapstākļiem un sezonām (3-5 mm uz garuma metru).

Paneļi ROYALPLAST, POLYNEX, SUNNEX, ULTRAMARIN, GREENHOUSE jāierīko, tam izmantojot oriģinālos polikarbonāta profilus ROYALPLAST un SUNNEX: savienojumiem – HP (11), HСР (12) un gala profilu UP (13). Šie profili izmantojami, lai montētu vertikālās atdalošās konstrukcijas, neliela izmēra slīpos pārsegus un neapkurināmu telpu jumta pārsegumus. Lai uz pārsegumiem neveidotos sniega sega, optimālais jumta seguma slīpums ir 30 – 40 grādi.

Svarīgi: neizjaucamie polikarbonāta profili HP UP nav paredzēti montāžai un netiek izmantoti stiprināšanai pie nesošajām konstrukcijām! Tie tiek izmantoti tikai, lai savienotu polikarbonāta loksnes savā starpā un nodrošinātu savienojuma vietas hermētiskumu. Kategoriski aizliegts pilnībā caururbt neizjaucamo HP polikarbonāta profilu. Ūdens, kas iekļūst profilā paneļu savienojuma vietā, tiek novadīts pa rievām, kas paredzētas pamata savienojuma polikarbonāta profilā. No šīm rievām ūdens nokļūst gala profilā, pa kuru tiek izvadīts no konstrukcijas.

Ja nepieciešams labākai hermetizācijai, šūnu polikarbonāta Royalplast paneļu savienojuma vietās var izmantot silikona pildījumu (14).

Svarīgi: aizliegts izmantot jebkādus akrilu saturošos hermētiķus! Ar dažādām eļļām un smērēm nedrīkst smērēt polikarbonāta loksnes ievades vietu profilā, jo tas tās noārda materiālu savienojuma vietā.

Lai veidotu plašus pārklājumus un arku veidošanai, montāžai jāizmanto izjaucamais polikarbonāta profils НСР (15). Lai nostiprinātu tā apakšējo bāzes daļu pie metāla nesošajām konstrukcijām, nepieciešamas pašurbjošās skrūves, kas ir vismaz 15 mm garākas nekā profila sienas biezums. Parasti HCP profila bāzes daļas stiprināšanai izmanto pašurbjošās skrūves 6,3 х 19 mm vai 6,3 х 25 mm. Ņemot vērā, ka skrūve atrodas polikarbonāta profilā un tādējādi aizsargāta no ārējā mitruma, blīve nav obligāti nepieciešama. Stiprināšanai pie koka līstēm izmanto pašurbjošās skrūves ar diametru 5,5 – 6,3 mm.

Lai hermetizētu šūnu polikarbonāta loksnēs izveidotās atveres un sadalītu slodzi lokšņu stiprinājumu vietās pie nesošajām konstrukcijām, kā blīvējumu zem skrūvēm izmanto speciālas plastikāta paplāksnes diametrā ne mazākas kā 20 mm ar gumijas vai neoprēna blīvējumu (16). Tas ļauj samazināt uz polikarbonāta loksni radīto spiedienu un novērš šūnu polikarbonāta bojāšanu. Turklāt skrūves nevajadzētu pievilkt pārāk cieši, jāatstāj telpa paneļa „brīvai kustībai” (17). Nedrīkst arī izmantot blīvētājus no mīkstiem PVC materiāliem.

Pēc šūnu polikarbonāta Royalplast paneļu montāžas pabeigšanas tūlīt pat jānoņem aizsargplēve no visas loksnes virsmas.

Uzņēmuma „PLASTILUX-GROUP” prasības šūnu polikarbonāta transportēšanai paredzētajiem automobiļiem:

  • virsbūves (puspiekabes) dziļumam jābūt ne mazāk kā 13 metriem 2,1 x 12 m izmēra loksnēm un 6,20 metri loksnēm, kuru izmērs 2,1 x 6 m;
  • grīdai jābūt gludai un līdzenai; bez skrūvēm, skavām, āķiem un citām izvirzītām detaļām;
  • piekabē obligāti jābūt ne mazāk kā 4 stiprinājuma jostām;
  • piekabes iekšpusē nedrīkst būt nekādi nenostiprināti elementi, kas varētu sabojāt šūnu polikarbonāta loksnes transportēšanas laikā;
  • mašīnā kategoriski aizliegta citas papildu kravas vešana vienlaikus ar polikarbonāta loksnēm;
  • teltsveida pārseguma automobiļiem sānu balstiem jāveido taisnstūra, nevis trapeces forma.

Ražotājs nav atbildīgs par gatavo šūnu polikarbonāta darinājumu bojājumiem, kas radušies nepareizas materiāla uzglabāšanas, pārvadāšanas, montāžas vai ekspluatācijas dēļ.

Инструкции по Монтажу смотрите здесь.

Saistītās Preces

Starpsiena

Starpsiena

Polikarbonāts – moderns daudzfunkcionāls materiāls ar dažādām īpašībām, materiālu var izmantot arī caurspīdīgu starpsienu veidošanai…Lasīt vairāk
Žogs

Žogs

Šāda žoga vislabākā īpašība ir lieliska skaņas izolācija. Taču, ja pašam laika žoga izgatavošanai nav,…Lasīt vairāk
Jumts

Jumts

Šī materiāla īpašības ļauj īstenot jebkuru dizaina fantāziju. Mūsdienīgais polikarbonāta materiāls ļauj ātri un vienkārši…Lasīt vairāk
Lapene

Lapene

Lapenes, kas gatavotas no koka un metāla, ātri zaudē ārējo pievilcību un tās regulāri jāpārkrāso…Lasīt vairāk
Jumtiņš

Jumtiņš

Koku un metālu salīdzinoši ātri bojā apkārtējās vides ietekme un šāda materiāla jumtiņš vairs neizskatās…Lasīt vairāk
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. cookies). Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.

Enter your keyword